دست نوشته ها........

نوشته هایی که نمی توانید نخوانید.

دست نوشته ها........

نوشته هایی که نمی توانید نخوانید.

اولین نوشته.........

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
از دیرباز تا کنون پارسیان از اعراب برتر بوده اند همه ی کتبی که می گویند به زبان عربی است و در دانشگاه ها تدریس می شود نویسنده اش پارسی بوده است و در بسیاری از موارد می توان برتری جهان پارس را نسبت به جهان عرب به خوبی مشاهده کرد.
اما حالا........حالا می بینیم که اعراب از پارسیان پیشی گرفتند و به صعو د ادامه می دهند .
مردم قدیم یک مثل خوبی می گفتند :با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود و حالا چنین است.
ما ایرانیان اگر خود را باور داشته باشیم می توانیم از کل جهان پیشی بگیریم اما حالا چه کرده ایم.....
سرزمینی پر از نعمت های خدادای که فقط از تعداد انگشت شماری استفاده می کنیم و بقیه را نا دانسته به بیگانگان داده و انها نعمت ها را به غارت می برند.
الان ما هرچه بگوئیم که ما از اعراب بالا تر ایم و هیچ کاری نکنیم چه سودی دارد بله قبلا ما از اعراب بالا تر بوده ایم اما حالا چه؟...........ایا باز هم از اعراب بالا تر ایم؟..................
خوب شاید بگوئید انان نفتشان را می فروشند و خرج کشورشان می کنند خوب مگر ما نفت نمی فروشیم .........چرا..... می فروشیم ولی معلوم نیست پولش به کجا می رسد؟؟؟؟؟؟؟؟
من یک ایرانیم و مخالف دولت نیستم اما ادم باید اشکالات خود را بگوید تا پیشرفت کند اگر قرار باشد که بگوئیم عجب کشوری خیلی عالیه ازین بهتر نمیشه دیگر پیشرفت نمی کنیم و درجا می زنیم.
و من باز هم می گویم من قصد
توهین ندارم و مقصود فقط انتقاد است .
صادق
نظرات 3 + ارسال نظر
به شکل غمگینی فرهادم جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:36 http://miracle.blogsky.com

آقا کدوم بیگانه..؟...چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است...خدارو شکر ما تو مملکتمون بخور زیاد دازیم...اونایی که به بیگانه‌ها میدن یکصدم پول مملکتم نیست ..بقیه‌رو خودشون تکی می‌خورن!...من بر خلاف شما کاملا مخالف این دولتو آدماشم..

شما هم خیلی منفی نگر هستی یه ذره هم از کارهای خوب این دولت و دولتهای قبلی بگو ..............این همه بی انصاف نباش

امیر عباس جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:22 http://mahram.blogsky.com

سلام دوست نوجوان من
وبلاگ خوبی را برایتان پیش بینی می‌کنم.
در این مورد که نوشته‌اید معتقدم باید مواظب باشیم به ورطه‌ی ناسیونالیستی و نژاد پرستی سقوط نکنیم.
از تقابل اعراب و ایرانیان فقط دشمنان غربی سود می‌برند. ما نه با اعراب دشمنی داریم و نه با زبان عربی. به ویژه اینکه زبان کتاب آسمانی ما عربی است و سیره و سخنان اهل بیت (ع) همه به زبان عربی است.
پدر بزرگ محترم شما در این زمینه بهترین مشاور هستند.
--
متاسفانه کتاب مورد نظر شما را پیدا نکردم.
سلام برسانید.

با سلام خدمت استاد گرامی
من اطلاعات کافی ندارم اما ان چیزی که محرز است ان است که حضرت علی (ع) فرموده اند:"من عربم اما پشت می کنم به عرب" و یک مطلب دیگر، همین اعراب بودند که به امامان ظلم روا داشتند و انان را اذیت می کردند.
من هم به عنوان یک ایرانی نظرم را گفتم و هیچ ادعایی بر درست بودن کامل ان ندارم.
به امید موفقیت همه ایرانیان
صادق

امیر عباس شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 http://namahramane.blogsky.com

باز هم سلام
شما سید هستید، می‌دانید یعنی چه؟

آنها که بر طبل برتری نژاد فارس بر عرب می‌کوبند، بیش از همه با سادات دشمنی می‌کنند. به هر حال به سوالم در این کامنت خوب فکر کن.

موفق باشید.

خوب اگر من سید هستم دلیل نمی شود که حتما بگویم عرب ها خوبند اصلا
عرب ها خوبند و من هیچ دشمنی با انها ندارم . در پست هم هیچ دشمنی با اعراب ندارم و به نظر خودم حرف حق را می زنم نظر شما غیر از این است؟؟؟؟؟؟؟............ صادق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد